טיפים לכמה אנשים חושבים מעט מוכר, חברות יכולות גם לפגוע במין הטבעי של הנערה. לצער, לא כל המגמות היוקרתיות מוסיפים גברת בעיני איש אטרקציה. יש צורך להדגיש את העובדה רצפה רבת עוצמה המכונה 5 דברים ברורים ביותר להוסיף הנערה אנטי סקסי.

מראה לא ממדי

גברים "אהבה" אומנויות. זה יהיה רע אם לא רצינו להבחין במה שהם יכולים לראות סוף סוף קילוגרמים מיותר בתחום הבטן או קמטים סביב העיניים, אבל בהחלט ישלח לך תשומת לב ידיים מלוכלכות או שיער ללא שיער.

בגדים מלוכלכים או מאמרים מכוסים מאוד ארון, בסופו של דבר, להפוך גברת מצוינת עם nois. לכן, סטייליסטים מייעצים לקבל כמה בארון, כפי שדיברנו, דברים בסיסיים. אם הבגדים אינם מספיקים, זה במהירות, בסופו של דבר, מאבד תצוגה נוחה. לא משנה מה הוא היה מוזר, אבל למרות שהדברים כולם יודעים, הם חסרי תקדים, אז הם מסתכלים עליהם כדי לדבר, סלילים. כל זה, באופן כללי, נראה לא נעים.

ידיים גבירותיי אנשים תופסים ככלי לליטוש. ואכן, זה יהיה לא נעים, אם הגברת, כפי שאנו מבטאים אות ... Читать дальше »

Просмотров: 388 | Добавил: marian1gwe | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

מי לא שמע על נקודת "הקסם" מסתתר במקום כלשהו במעיים של הגוף החביב של אישה? באופן טבעי, כולם שמעו, וכל הגברים נחתכים, בסופו של דבר, לומדים לעורר אותה להביא את הגברת לאורגזמה. איך לעורר נקודה G בגברת? איך זה לא היה נשמע שזה לא נשמע, אבל זה לא היה הכל ורובם, זה הפך, יכול רק להניח איפה, כמו אנשים רבים חושבים, נקודת נקודה. שים לב כי הוא מוסתר כל כך טוב כי תצטרך לעבוד הרבה בשבילך כדי למצוא אותו.

התוכן של המאמר

1 תעודת היסטורית 2 מה זה נקודה ואיפה היא נראית לחיות? 3 היכן נקודת G? 4 איך לעורר נקודה G בגברת? 5 מה התצבים גישה? 6 שפיכה של נשים

תעודה היסטורית

הראשון שדיבר על הנקודה המסתורית הפך גינקולוג גרמני ארנסט גרפנברג. לחקור את האורגניזם של הנשים, הוא נמצא הקיר הקדמי של הנרתיק הוא חותם יוצא דופן שגרם לו חבורה שְׁאֵלָה. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי שבילה כמה בדיקות, הר ... Читать дальше »

Просмотров: 241 | Добавил: marian1gwe | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)