20:06
מטפל בעיסוי

עיסוי הוא צורת ריפוי עתיקה אשר נהוגה במשך מאות שנים על פני תרבויות ויבשות. זהו סוג של טיפול במגע המשמש להרפיית השרירים ולהפגת מתחים. מטפלים בעיסוי משתמשים בידיים, באמות, במרפקים, ברגליים ואפילו בכל גופם כדי להפעיל לחץ על הגוף.

מטפל בעיסוי יכול לעזור במגוון מחלות כולל כאבים כרוניים, מצבים הקשורים ללחץ, חרדה, דיכאון ועוד. טיפול בעיסוי הוכח כמפחית לחץ דם וקצב לב וכן מגביר את תפקוד המערכת החיסונית.

תפקידו של המטפל בעיסוי משתנה בהתאם לאדם איתו הם עובדים. הם עשויים לעבוד בספא או במספרה או שהם יכולים להיות עצמאים בפרקטיקה פרטית. בדרך כלל המטפל יצטרך להיות בעל רישיון לפני שיוכל לעסוק באופן חוקי בטיפול בעיסוי בכל מקום בארה"ב.

מטפלים בעיסוי הם אנשי מקצוע המספקים טיפול בעיסוי ללקוחות. הם משתמשים בידיים ובאצבעותיהם כדי לתפעל את השרירים, המפרקים ורקמות רכות אחרות בגוף. הם עשויים גם להשתמש במגוון טכניקות הכוללות מהלומות ארוכות, רטט, לישה ודפיקה.

מטפלים בעיסוי עובדים במסגרות שונות כגון:

-בתי חולים

-מרפאות

-מרפאות לפיזיותרפיה

-מרפאות כירופרקטיקה

-מכוני יופי

-אתרי נופש

-ספא

מטפל בעיסוי הוא אדם העוסק בטיפול בעיסוי. ניתן למצוא מטפלים בעיסוי במגוון מסגרות, כולל מרפאות פרטיות, ספא יום ומועדוני בריאות. למטפל בעיסוי יש בדרך כלל תואר על-תיכוני בתחום והוא מורשה לעסוק על ידי המדינה.

למטפל בעיסוי יש בדרך כלל תואר על-תיכוני בתחום והוא מורשה לעסוק על ידי המדינה.

טיפול בעיסוי אינו רק חוויה מרגיעה עבור האדם המקבל אותו. זה גם מועיל למתרגל. מטפלים בעיסוי מאומנים בטכניקות רבות שנועדו לתקן חוסר איזון בשרירים, לשפר את זרימת הדם והלימפה ולהפחית מתח.

מטפל בעיסוי יכול להיות כל מי שסיים קורס הכשרה בטיפול בעיסוי. בתי ספר לעיסוי מטפלים מספקים הכשרה במגוון שיטות כגון שוודית, רקמות עמוקות, שחרור מיופשיאלי, רפלקסולוגיה ועוד. דירה דיסקרטית בבת ים

מטפלים בעיסוי משתמשים בידיים או באמות שלהם כדי לתמרן את הרקמות הרכות של הגוף ומפרקים. חלק מהטכניקות בהן הם משתמשים כוללות לישה של שרירים בקצות האצבעות או בכפות הידיים, הפעלת לחץ עם האצבעות או האגודלים על נקודות ספציפיות בגוף הידועות כנקודות אקופרסורה, מתיחת שרירים עם הידיים או הזרועות, הפעלת מתיחה ידנית על מפרקים שנמצאים מחוץ לגוף. יישור (נקרא גיוס מפרק), ושימוש בחיכוך על פני שרירים (נקרא חיכוך צולב סיבים).

מטפל בעיסוי הוא אדם העוסק באמנות הטיפול בעיסוי. הם מאומנים לתמרן רקמות רכות ושרירים עם הידיים, המרפקים והרגליים. מטפלים בעיסוי משלבים טכניקות שונות כדי לעזור לאנשים להרגיש טוב יותר.

- מטפלים בעיסוי חייבים להיות בעלי רישיון על מנת לעסוק כחוק בארצות הברית.

-השכר הממוצע למטפל בעיסוי הוא $33,000 לשנה

-מטפל בעיסוי יכול לעבוד כקבלן עצמאי או עבור חברה בתעשיית הבריאות

-ישנם סוגים רבים ושונים של עיסויים שניתן לבצע על ידי מטפל מורשה

מטפל בעיסוי הוא אדם המתמחה באומנות הטיפול בעיסוי. מטפלים בעיסוי לא רק מוכשרים לעבוד עם שרירים ועצמות, אלא גם לעבוד עם מערכת הדם והאיברים השונים.

ההכשרה לעיסוי מטפלת יכולה להימשך בין 1-3 שנים. זה כולל קורסים באנטומיה, פיזיולוגיה, פתולוגיה, קינסיולוגיה, ביומכניקה כמו גם דיסציפלינות אחרות כמו רפלקסולוגיה או שיאצו.

Просмотров: 52 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar