13:25
מחפש אדם נותן חסות

היחסים בין גבר לאישה הוא דבר מאוד קשה. חלקם רוצים בן לוויה נאמן של החיים, אשר יקיפו אותם טיפול ותשומת לב, והמבקש השני לראות נסיך עשיר לידם (אחד מבוגר), מי יבצע כל גחמה. נו? ויחסים כאלה יש זכות להתקיים.

ברית המועצות ובגברי החסות הן עסקה מועילה הדדית שיש לה תכונות חיוביות לשני הצדדים. נערות ליווי בראשון לציון

מי מקבל מה?

לפני מיקום עצמך בתור תוכן, יש צורך להפוך אותו, ועל זה אתה צריך ללמוד את הפסיכולוגיה של אדם- נותנת יחסים איתו. אז, כי גברים עשירים מחפשים נשים צעירות, אשר הם מוכנים לשלם?

מיטה? לא - עבור זה יש נציג של המקצוע העתידי הראשון. זכור לנוער ולתת רגשות? לא - במקרה זה, אתה פשוט יכול לעשות פילגש, זה אפילו יהיה זול יותר. אז למה? עבור אילו מטרות יש תוכן? הכל פשוט מאוד:

  • נוער ויופי
  • אין זה סביר כי אישה בסיבה קולית תסכים מרצון להיות פילגש של אדם הולך לאבותיה. כן, יש מקרים של אהבה בלתי מותנית, אבל במציאות הכל שונה במקצת. האיש שגילה עבר את תריסר 6, יכול לסמוך על הדדיות, ככלל, רק הנסיעה שלו. אבל יש אפשרות נוספת - לקבלת סיוע מהותי, הוא יוכל להופיע בחברה של צעירה שדייזר, אשר לאחרונה סיימה את המכון. בחורה כזו תתייחס אליו בכבוד מיוחד ובכבוד, מקיפה אותו בתשומת לבו ובטיפול, וגם לדבר עם הנושאים השונים ביותר.

  • תקן מוזר של אישה מושלמת
  • התוכן לעולם לא "ראה" נותני החסות שלהם. אם הוא מפסיק לספק תמיכה חומרית - הנערה גלים באלגנטיות עט הולך לחפש פחות החתן חמדן. בכל השאר, היא מסכימה לגמרי איתו, לא מטרידות את הדעות והטענות המיותרות. היא תמיד מוכנה לפגוש אותו ולבלות את הזמן הפנוי שלו. התוכן הם חכמים, ערימות ובאותו זמן הם כפופים באופן בלתי מורגש לאיש לעצמם. עם משימה כזו, לא כל אישה יכולה להתמודד.

  • שקט נפשי
  • רוב המיליונרים מקבלים את התוכן רק משום שהם לא מוצאים הרמוניה ביחס לאשתם שלהם. האחרון, ככלל, יפסיק בקרוב לשים לב לבעלה (ילדים, קריירה, טיולים אינסופיים בסלוני קוסמטולוגיה ומרכזי כושר וכמובן, קניות), ואז אדם גם רוצה להרגיש נחוץ ואהוב. למעשה, אדם במשך זמן מה דמייר מקום בלב צעירה צעירה, ותמיכה מהותית היא סוג של פיצוי בזמן שהיא מבלה עליו.

    מה צריך להיות התוכן?

    להכיר אדם עשיר - רחוק מן החשוב ביותר. זה מאוד חשוב "וו" משהו שלו, למשוך תשומת לב ולעשות רושם בל יימחה. יתר על כן, יש לשמור גם אדם עשיר, כמו יופי ונוער אינם אינסופיים - במוקדם או במאוחר ילדה חדשה, יפה יותר ויפה תופיע, אשר, ללא ענף של מצפון, ידחוף מתחרה פוטנציאלי.

    תיאור הנערות חייבות לעמוד בדרישות מסוימות:

  • מראה חיצוני. לא מיד לברוח לתוך סלוני יופי למנתחים פלסטיים - יופי טבעי הוא באופנה. העיקר הוא לעקוב אחר עצמך ומדגיש באופן מיוחד את כל היתרונות. מילת מפתח - "להדגיש", ולא לשים את כל ההפקדה. תסרוקת מסודרת ומניקור מושלם, תלבושת נבחרת או אביזרים, כמו גם נימוסים טובים ויכולת לשמור על עצמך בחברה.
  • התנהגות. אולי במצבים מסוימים יש צורך להראות את היוזמה ולקחת, כמו שאומרים, את "השור לקרניים", אבל ברוב המקרים זה צריך להיות מותר לגרום לאדם להתחיל דיאלוג. זה לא מונע את הילדה לדחוף אותו לכך - לגמרי להיפך, הגברת עשויה לבטל באופן לא בוטח לבקש את דעתו באירוע מסוים.
  • מאסטר ותקשורת סגנון. אדם לא צריך להבין כי לפניו הוא הציד הרגיל עבור הון זר. כן, הוא עצמו יודע את זה בצורה מושלמת, אבל הילדה צריכה ליצור את האשליה של רגשות אמיתיים. החסות צריך להיות היחיד שמחכה, התוכן צריך תמיד להיות חופשי לו, בעוד הנערה חייבת לשמור על עצמאות עצמית שלו. כן, קשה, אבל אף אחד לא אמר שזה יהיה קל.
  • הזכר של המרכז חייב להיות הולי ויקר, באותו זמן, יש צורך להתנהג בצורה כזו שהאיש רוצה לתת לו לבחור ולפנק את המתנות היקרות שלה. זה באמת קו דק מאוד, הליכה על אשר רק מפתה מיומן שקשה בכוונותיהם ומבקשים לקבל גביע חשוב במיוחד.

    Просмотров: 505 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar