13:24
מהו "טאצ'י" בבר קריוקי קוריאנית

מחסן המוח הקוריאני שונה באופן משמעותי מטורקית, איטלקית. לכן, עבודה הצרכן באסיה הוא בהחלט לא דומה למה שאתה צריך לעשות באירופה או בטורקיה. נשים סקסיות נלהבות כאן לא לכבוד. קוריאנים סוף סוף אוהב להירגע עם לורד לדפדף זה נראה בעצם תחת גיל אמיתי. קשתות רוז, קלוריות וגרביים חסרי תועלת וחצאיות בית הספר הם נחמד מאוד עבור ילדים מקומיים.

קוריאנים אוהבים לגעת כמה שאנחנו כל הזמן אומר נשים!

מיקום במדינה של מישהו אחר על הרווחים, אתה חייב בהחלט ללמוד את התרבות של תקשורת של תושבים מקומיים. בקוריאה, "טאצ'י" מכריזים כולם. אם לתרגם, כמו כולם יודעים, בריטים, אז זה "מגע". ואין אפילו צורך לומר כי חיבוקים טקטולים ללא שינוי הוא התנהגות הרגילה של גברים ובנים מבוגרים.

מנהל בר קריוקי, לשים אותו מתון, מזהיר כי האורחים מותרים "טאצ'י". הבנות החדשות לא מבינות שזה לוקח על פעולה זו. כל פשוט - האורחים יכולים להיות בטוחים לגעת בבית החזה של הצרכנים. בדרך זו, הקוריאנים מדגימים את אהדתם. שירותי ליווי

מחווה מוזרה היא בהחלט לא דומה לערעור ידידותי. הרוסים לעתים קרובות תופסים את ההתנהגות הזאת של בנים. אם אישה פשוט לא להראות לא מספיק פעילות, כך סביר להניח שכל אורח מצליח לגעת בשדיה שלה. אבל פחות מאנשים להתגבר,!

כיצד למצוא את העבודה ... כיצד למצוא את העבודה ...

איך לברוח "טאצ'י חסר תועלת"? כאן, מה עצה מספק מודלים מנוסים עובד בקוריאה אבל לצרוך:

  • לא להסכים, בסופו של דבר, עובד Karook. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה כי הצריכה אינה מרמזת לגעת. לשים לב לעובדה כי האורחים אסורים בכלל, התחיל להיות מאומץ עם העובדים. מעט לדעת את העובדה כי הכללים בברסן ברים.
  • זה תמיד הכרחי כדי להראות פעילויות. אם אישה יודעת שבסופו של דבר, האישה תזיז בסופו של דבר, מבחינה משקאות, היא לא מציאותית, בכלל, למגע, במיוחד לחזה שלה.
  • מחלוקת. עם האורחים לא יושבים את הוסים. לכן זה אפשרי כי החוזה הוא גם הכרחי לקרוא. לעתים קרובות, נשים רוסיות חושב שהם גם יפגשו אורחים. בפועל הוא מגלה הכל אחרת.
  • איך להתנהג היטב על "tachi"

    לא ניתן להבין את האורחים - זהו הכלל העיקרי שהביע את בעלי המוסד. ואין אפילו צריך לדבר על מה טבעי, אם אדם לא רק מנסה לגעת בחזהו, ושוב, לשים אותו מעט, מלח מתחת לחצאית, לעובד יש זכות לעזוב את החדר. במקרה זה, מנהל המערכת סוף סוף זוכר את כללי המוסד לאורחים. הראשי, לא, לא, לדחות את האורח לא להראות כוח פיזי. בחומר, עקשן ויהיר קוריאנים, בסופו של דבר, הם מדי פעם מדי פעם. כולם יודעים כי אדם זה הוא תואם אך ורק עם הכללים של הממסד, גם אם זה מאוד נרדף להיות עם האישה היא לבד.

    טאצ'י הוא נקודת התנהגות השיאים בכמה מאיתנו משמשים לומר, דרום קוריאה. כמובן, הרוסים בפעם הראשונה המחווה נראית מזעזעת. אבל אחרי כמה שבועות, אתה מתרגל לצריכה של מגע כזה לא הולם.

    נערות לצריכה מעת לעת, על המערעות להאיר את שהיית האורחים בזמאני. ללא ספק, כדאי לזכור מה לעשות את הקוראי קריוקי בר? עַל יש הרבה פעילויות מרגשות:

  • צריכה, כגון משקאות הוקמה ואלכוהוליים;
  • תפקיד במשחקי שולחן העבודה;
  • תקשורת עם דגמים;
  • שיר שמבצע;
  • לִרְקוֹד.
  • אין קשר ליד בנות. אף אחד לא מותר לכל אחד, כמו אנשים רבים חושבים, מימולט "טאצ'י". זה לא סוד לאף אחד, לא משנה איך לשפוך ולהיראות כועס, אם היד היא היד של בר קריוקי, זה יהיה על החזה שלך. זה כל ביטוי רב עוצמה של אהדה חזקה ביחס למודל. אם אף אחד לא מנסה לגעת בגברת, זה קרוב לוודאי בעתיד זה לא יהיה הוזמן רק לעבוד בקוריאה. כל האמצעים העובד אינו מכניס אורחים! כל הקוריאני עצמו, לשים אותו בינוני, הם שונים במקצת מאלה במדינות אחרות.

    Просмотров: 490 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar