17:41
מאשר לא מין אוראלי רע בתנוחה 69. תנוחות שונות 69

רב זוגות מעריצים לניסוי במיטה, מנסים תנוחות שונות מקאמה סוטרה. אחד מתוך סוגי Jellows אינטימיים הוא בעל פה סקס בתנוחה 69, שם מציצה ו cunnilingus נעשה מיד. סוקאיה מלטס שותפים מדגימים אמון ואהבה זה לזה. עמדה זו טובה כי האורגזמה חוזרת בשל גירוי ישיר של אזורי ארוגני.

התוכן של המאמר

1 אופציות תנוחות שישים ותשעה שני צדדים חיוביים של היציבה של שישים תשע שלוש כיצד להתגבר על אילוץ

אופציות 69_69

חסרונות של תנוחה זו הם שותפים עשוי להיות מאה אחוז להתרכז הרגשות שלהם ולנער לספק חבר חבר חבר. ובכן, לא כולם מקבלים אורגזמה מאותו אפשרות זו, כי הוא הופך להיות חלק מקדים. יתרון פלוס של סוג זה של שמחה יהיה מה שניהם נהנים מיד. בנוסף, אדם ללא יד והוא יכול גם לעורר אותם גברת.

מסורתי, שם האיש שוכב על גבו, מתיחה את הרגליים בדיוק, והגברת על גביו פנתה באברי המין על פניו. כאן השותף עצמה מסדירה את עומק החבר. עבור עמדה זו זה לא משנה איזה משטח שטוח. צַד. המיקום הוא זהה לגרסה המסורתית, אבל כאן את שני השותף בצד. יציאה טובה עבור אלה שאינם רוצים להיות מתחת. כך שהראש לא עייף מן ההבעלה מן המתח, אתה יכול לשים את זה קצת על רגל של השותף. הָפוּך. אותה עמדה מסורתית, רק אדם הוא על גבי. לפני הניסוי אפשרות זו, יש צורך לקחת בחשבון את הקטגוריה במשקל של שותפים. יְשִׁיבָה. השותף מגיע על המיטה, והגברת הופכת את ראשו אל אזור הפה של גברים, עם כל הירכיים האלה מחזיקה את כתפיו. תנוחה כזו אינה מאפשרת זמן רב ללעוס אחד את השני, כי זה יכול פשוט להיות שונה למסורת. אֲנָכִי. בהתגלמות זו, האיש חייב להיות חזק ברמה הפיזית, שכן הוא יצטרך לעמוד בשותף.

ואת הנבחר חייב להיות נשלט על ידי שליטה שפיכה מוקדמת.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. יותר מבחינה כלכלית לבחור ליסר, אשר תדגיש את המעמד ותאסוף חברה יפה.

אם זה מקבל את אורגזמה הראשון, אז עם קושי יוכלו לתת את ההנאה של אהובתו. סוף סוף התהליך יכול לשמש על ידי משיכת הרגליים וחוזרות על משיכת פאלוס מ הפה לאמה.

לדברי סוציולוגי סקר, תנוחה של שישים תשעה הוא פופולרי נחשב האפשרות הטובה ביותר עבור הצהרת חבר חבר.תצוגה כזו ג'לי סקסי נותן תענוג גדול. שותפים מרגישים חבר טוב יותר ולהבין מה אתה אוהב ומה לא. ישנם 5 אפשרויות מיקום 69: ליטוף אוראלי של גברת צריך לפתוח את הפה ככל האפשר, כפי שהוא סיכון שריטה שיניים בשר גברים.

צדדים חיוביים של היציבה 69__69

סקס אוראלי בתנוחה שישים תשע זה נחשב האפשרות הטובה ביותר כאשר בני הזוג מפחד הריון מיותר. ו, להיפך, במהלך ההריון, הרופאים ממליצים במיוחד את המיקום הזה, לא. ל. בתוך זה תקופת החדירה העמוקה ביותר של חבר בנרתיק עלולה לפגוע בעובר. עתיד אמא לתקופה גדולה יותר עדיין עייפה, כי הצמד מושלם גירסת צד תנוחה 69. נערות ליווי באילת

כגון LACESS הם נהדרים לתולות. עדין מגרה שפת הדגדגן יגרום להתרגשות מהירה, הכאב הקרוב ביותר הראשון ניסיון sexapile. בצד המוסרי, שיטה זו משפיעה גם דרך חיובית. הג'נטלמן יהיה עדין, כך יקבל יותר תשואה הדדית מהנערה. נערות ליווי באילת

כיצד להתגבר על stuethi

תצוגה כזו סקסי ג'לוס, כמו מיקום 69, פרנק מאוד. כאשר אנשים חיים יחד במשך זמן רב חבר צדדית חבר בכל זוויות, אז המכשול נעדר. אם בני הזוג רק מתחיל לבנות תיקים, שישים ותשיעית תנוחה יכול לבלבל שותפים. להתגבר מומלץ למבוכה 3:

להסיר חבר בעל פה עם אור עמום. עבור נשיקות לעורר בעבר. שתף על החסרונות של הגוף שלך. מאה אחוז לא להתפשט, חזיתות די ברזות וגניבות.

לא כל זוגות לצאת בפעם הראשונה כדי לשמח את השותף ב posse 69.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. פשוט לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המיקום ולאסוף חברה מצוינת.

לעתים קרובות זה בגלל בורות מה ואיך לעשות. אבל אם אתה קורא את הספרות המתאימה מראש או להסתכל על הווידאו, אתה יכול להכות את היכולות שלך בפועל. זה שווה לשמור בראש שלך כי כל האנשים נרגשים בדרכים שונות, ולכן אין שום דבר מגעיל לבקש מחצית השנייה, אשר פועל כמו, ומה עדיף למנוע. עצות שימושיות עבור החזקת מין אוראלי. תוכלו למצוא אותו במאמר שלנו. נערות ליווי באילת

רוב הגברות לא אוהבות את סוף אכפתיות אוראל בגלל הטעם הספציפי של הזרע, זה אפילו עבור squeaming. באדם בריא, נוזל סמלי הוא קצת ירד בלי ניחוח נבזי. למרות שאפשר להגיע זמן נעים יותר מעת לעת אפילו טעם מתוק, אם השותף ישתמש פירות וירקות, אגוזים, שוקולד, מיצים במהלך השבוע. זה לא מומלץ לשתות אלכוהול, לא.ל. הוא מקלקל את הטעם של הזרע.

Просмотров: 82 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar