02:28
כיצד לעסוק במין קשה - שבעה טיפים חדשים

במקום שאתה אוהב את הכל וניל ועדין, אתה צריך לקרוא את המאמר הזה כי אנחנו הולכים לשנות את ההעדפות שלך. כולם יודעים מה אתה נוטה להרפתקה ותהה כי סקס להיות מרגש יותר, זה שליטה מדי בשבילך.

התוכן של המאמר

1 מהו סקס קשה 2 איך לעשות סקס קשה 3 בטיחות - המפתח להצלחה 4 לתפוס את הרגע והשמחה

נראה כאילו יש רעיון שגוי של מין קשה. זהו אחד האירועים שבהם אנשים הם ספקנים מאוד על זה, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, ניסיון מיני.

מוכן להבין את העולם של הנאה מינית קיצונית? ללכת!

מה זה סקס קשה

1 כי אנחנו צריכים, באופן כללי, להבהיר, זה לא כל צורות של bdsm ניתן לייחס למין גס. נראה כי זה לעתים קרובות למידה שגיאה מינית. הגדרה של סקס מוצק הוא נרחב ומדי אישי, אז כל מה שהוא מסוכן פיזית באגרסיביות כלפיך במהלך יחסי מין, זה.

אבל הכי טוב שחקנים סקס גס הוא מה שהוא מושלם כפי שהיינו קוראים, רגיל. ישנם מיליוני אנשים שאוהבים לתרגל סקס קשה. זה יהיה רע אם לא הבחננו מה זה לא הכרחי, בסופו של דבר, להרגיש מוזר בגלל הקשר לצד "כהה" של סקס.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות פסיכולוגיות. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין אסקמנטל, אשר יקצה את המיקום ויאסוף חברה יפה.

לכוון את תשומת הלב לעובדה כי הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לשים את זה בעדינות, כדי prostrate זה. אין ספק, ראוי להזכיר את מה ואנחנו אומרים איך לעשות את זה.

איך לעשות סקס קשה 2

טווח, איך כולם אומללים, סקס מחוספס הוא די רחב. זה יכול להיות רק חג קל משקל או חנק ישיר ו spanking. מצוין, לא משנה כמה מאיתנו מתייעצים, כמה רחוק אתה מוכן ללכת, זה עדיין יהיה, באופן כללי, להיות שונה מאופן שבו אנשים רגילים להביע, יחסי מין יומיומיים.

העובדה כי סקס קשה כדי לדבר יש ההבדלים שלו, מקצה לו יתרון מסוים. ובכן, הנה כמה עצות שיגרום איך להשיג את המין הקשה שלך, כפי שכולם יודעים, מדהים.

הסכמה היא כל

הצעד הראשון כשמדובר בהגשמה מושלמת היא לקבל הסכמה מהשותף שלך. סקס קשה הוא חוק הדדי, ואתה צריך לוודא כי האדם שאיתו אתה הולך לעשות, איך אנשים משמשים להביע, סקס ברוטו, מוכן לזה. זה חייב להיות אמר להיות לא נוח, ולא את המחצית השנייה שלך, לשים את זה בעדינות, הוא שמרנית incorigrayable בעניינים מיניים. דירות דיסקרטיות במרכז

מאוחר יותר זה יכול להוביל לעובדה כי החוויה מנוסה בסופו של דבר תיתפס כמשהו כואב מאשר לא לומר הגובל עם מוזרות.נסו להתחיל בחינת, לא נעים איך אנשים משמשים להביע, נושך ו צובט את הלשון, אולי, לא אדיש שלו. כי זה מאוד עקרונית, כי זה מאפשר לך רק לראות את התגובה של השותף שלך וכי אני אוהב את זה או פשוט לא.

אל תעלה את השאלה הזאת, ותנסה לדבר עם פיטורין לא מאמין בך, בזהירות לומד את התגובה של השותף. כולם ברורים כי הם במקום שהוא לא רוצה לקחת תפקיד זה, אבל אתה, בתורו, מרגיש כי הוא עקרוני בשבילך, לנסות לדחות את השיחה לפחות לזמן מה.

בדיוק יודע שאתה תעשה לעשות

כבר הזכרנו עד כמה שונה סקס קשה. כולם כבר מזמן ידוע בעובדה שרוב האנשים לא יודעים איך לעסוק במין קשה, ולהאיר אותם באופן עקרוני.זה גם עקרונית לבסוף לשאול שותף, אשר הוא מחכה ישירות לחוויה זו. אתה יכול להיות מופתע כי הוא עשוי להיות כל כך מוזר יותר הרצונות שלו ממך.דבר אחד שגם דוחף אנשים במהלך מין מוצק, הוא שיש להם זמן להתרגל לחוויה זו מעת לעת.

במקום זאת יש לו כמה חששות לגבי העובדה כי היית עושה לחוות, לנסות, בסופו של דבר, להבטיח את זה הכל יהיה בסדר.

תקשורת לתהליך מאוד עקרונית. אתה צריך להגיד שאתה לא רוצה, איך להתחיל להביע, השותף שלך עצר אותך באמצע הדרך, כי הכל הלך רחוק מאוד. לכן, פשוט, בסופו של דבר, לשאול על גסות של השותף שלו - לא הכי כמו הראש, רעיון מצוין. יש צורך לחשוב במדויק על כך היית עושה את זה ישירות לחוות במהלך סקס גס. וכן לחשוב על מה שאתה רוצה, בסופו של דבר, לקבל מן החוויה הזאת.אתה חלום שאתה לא אדיש ו spacked? או שאתה שוכב לחוות את כל "חמישים צבעים של אפור" בסצינת הגמר של ניסיון BDSM? איך אתה תהיה בטוח של הגבולות, אשר היה עושה כדי להשיג, לדבר עם השותף שלך ולהקשיב לעולמו קובע על זה, לשים את זה בעדינות, חשבון.

התחל בתחתית

פרדוקס, אבל הדרך הטובה ביותר לדבר על סקס גס, בדרך כלל, לעשות את זה אחרי סקס. במהלך תקופה זו, רוב האנשים הם גם רגועים, סביר להניח, יחשבו על זה יותר בבירור. לא מספיק מי אתה יודע מה כולם ברורים, ביישן שגוי כדי להעלות את הנושא הזה, אתה יכול נראה כי אתה נראה לחוות לחזות את הכרייה של שותף בנושא זה.

במקום התגובה שלו הוא חיובי, להמשיך, אבל כבר עם הקדמה של סטירות אור. הם יכולים להיות הדדית. זה בדרך כלל הופך את כל. אפילו ממה שאתה שותף מסור, אתה יכול גם להרשות לעצמך pats קטן.

מאוחר יותר מגיע הרגע המושלם כדי extandine שערה. לא לכל אחד לא סוד הוא כי נשים גם מעריץ לעשות את זה במהלך סקס מוצק. אולי תצטרך להשלים אותו עם כמה משיכות עמוקות כדי לקבל את התגובה הנכונה.

ישנן מספר פעולות אחרות שממנו אתה יכול, בסופו של דבר, להתחיל, בפרט, ממה שניכם רק מתחיל טיול לעולם של סקס מוצק.

עמידות רוסית וא נכון של המידע הולידו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא בהכרח משהו, עם חרפה, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. עם זאת, מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אחד מהם יותר, כפי שאנו מתייחסים אליך לדבר, נפוץ ולא רווי פעולה אור הוא spanking וחנק.

ואז ההרגשה איך הכאב וההנאה מעורבת, אין שוויון. השילוב של אלה 2 פעולות, הקפד להוביל אותך, ואת השותף שלך על החלק העליון של הנאה. וכן, יש גם שריטות.

לכן, ודא שיש לך, איך אנשים משמשים להביע, מסמרים לא רצויים ותחושה של איפוק. אחרי הכל, הדבר האחרון שאתה רוצה הוא כי השותף המיני שלך יוצא מתחת לשמיכה כל בדם.

לשחק קשוח

במקום זאת, והחצי השני שלך החלו לתרגל סקס קשה, ואתה אוהב את זה, כלומר, כל הסיבות לעלות לשלב לעיל. כולם ברורים כי כרגע הגיע הזמן ללמוד עוד יותר על bdsm.

טכניקה זו נראה מכיל כשלעצמו מחייב, מכה, מכות מקלות ומספר עצום של מדהים אחרים, כמו רבים באים לידי ביטוי, מעשים מיניים גס. במקום זאת אתה חדש כדי bdsm, אל תדאג, ישנם כמה מדריכים זמינים bdsm.

מבריק גסות

זה עקרוני, עקרוני מאוד! דבר אחד, שפשוט יכול לחסוך, כפי שכולם מובנים, לפחות איזה חוויה מינית, סקס קשה במיוחד, היא שתיקה. דיונים מלוכלכים מסוגלים לעשות לפחות כמה חוויה מינית בלתי נשכחת.

אתה קונה משם לדאוג לדאוג, במיוחד ממה שאתה פשוט להתחיל. דיאלוגים מגונה פשוט להרוס את המחסום הזה, ולכן אתה צריך להשתלט על מיומנות זו. זכור, אתה צריך גם לקרוא במהלך סקס מוצק, ואתה צריך להראות גס.

בטיחות - המפתח להצלחה

רמה מוגברת היא נפלאה, אלא גם כדי להבטיח כי אתה שומר את כל אמצעי הבטיחות. אתה צריך לחשוב על איך להיות גס במהלך יחסי מין, אבל עם כל זה לשמור שותף בשימור.

אל תשכח על הקדמה של מילים עצירה. בכל פעם שאתה או השותף שלך מרגיש שהמצב הוא על והוא יכול גם לצאת מכלל שליטה, אתה צריך לבטא מילים לא מסוכנות על אשר אתה תהיה מראש.

לתפוס את הרגע וליהנות

עצה חשובה עבור מי יראה, בסופו של דבר, לעסוק במין קשה - זה לדעת את זה, בהתחלה, אתה עושה את זה בעצמך ואת השותף שלך, אז אתה חייב להיות מאושר עם מה שקורה. לא זוכר שאתה קורא על יחסי מין גולמיים או לראות קודם לכן. זה יהיה רע אם לא שנבחן במה שהאמין בתמונה על התצוגה ומין קשה אמיתי הוא בכלל לא אותו דבר. זה מאוד טוב להדגיש את מה שהם פשוט מנסים אפילו סוף סוף להירגע ולתת יהיה שדים שלו.

Просмотров: 83 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar