07:35
10 דברים שמתרגשים את הגברת באדם

מה מרגש את הגברת באדם? - השאלה הנצחית שבה תשובה נוספת לא נמצאה.

התוכן של המאמר

1 בעלי חיים אינסטינקטים 2 מה מסומן הגברת?

תהליך האבולוציה של אוכלוסיית האדמה עדיין לא הסתיים. אנשים הם כל התושבים הצעירים ביותר, חכמים וחסרי רחמים של כדור הארץ. לכן, למרות ההתפתחות החיצונית, מעולם החיה של אנשים עד כה מפריד כל חצי צעד.

בעלי חיים אינסטינקטים

גבירותיי אינסטינקטיבית לבחור סוף סוף אדם עם גנוטיפ חזק ואת הרמה הגבוהה ביותר של טסטוסטרון. האם זה כמו וכל נקבות של עולם החי, לשכבות של צאצאים חזקים. לפי סקרים חברתיים, גברים ללא דופי נציגים צבועים רצפה חזקה עם הצמיחה הגבוהה ביותר, כתפיים שרירים רחב, שדיים וידיים, אגן צר.

טסטוסטרון - זכר, כפי שאנו מדברים כל הזמן סקס הורמון, שהוא בתואר לא משמעותי רק בגוף הגברת, Sementedizers. כמובן, כולנו יודעים היטב מה ההורמון אחראי על הופעתו של אדם, שריר ואת מסת העצם, bulkness, קולי timbre, גודל הפין ואשכים, כוח, סיבולת, זקפה ותשוקה מינית.

טסטוסטרון הורמון מתחיל המיוצר על ידי הבנים עדיין בהמון אמא. זה הולך כמו השיא הגבוה ביותר התקופה שבה אנשים חושבים, הבשלת הבנים, כאשר אבות חוגגים את המיוחדים שלהם שטויות, חוצפה ומזג חם.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עבודה פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. קל יותר להזמין Escaled, אשר ידגיש את המעמד ויאוסף חברה מצוינת.

יש לומר כי בגיל ההתבגרות של הבנים תהליכי החליפין מואצים, הם גדלים באופן פעיל, יש להם שפם פנים, שיער על החזה, מעיל ואנחנו כל הזמן אומרים, אזור החריץ נוצר, כמו הרבה של האף כל הזמן אומר, סקס ראשון שלטים. ואז הגוף רוכש תכונות זכר - עצם ו בד שרירי, איבר מיני של גברים. כל ההורמונים, אשר עם השלמת תהליך זה להירגע, הילד מומר לאדם.

הורמון נפתח טסטוסטרון יכול לשחק עם שמחה הרשע של האדם - השמנת יתר עבור סוג של נשים, זיקפה לא טובה או היעדרותו, חוסר השיער על הגוף או על נוכחותם דמיון בצורה של אקדח קל, גזענותו של הגבר המיני של גבר.

מה שכותרתו?2

הרמה הגבוהה ביותר של הורמון טסטוסטרון בחורים מאופיינים על ידי כל אלה סימנים כי יותר לעתים קרובות להשתמש בגברות בתשובות שלהם על מה מרגש אותם באדם:

קול קטן עם צרוד וקול קול מדויק יותר. שים לב כי באמצעות chur קול קטן של אדם כמעט יכול סוף סוף להתרגש על ידי הרצונות של נשים לאדם, אם כי חובב, אבל לסירוגין בדיבור של כוחות צלילים גדולים ונמוכים כדי לשלוח תשומת לב. כל אחד ברור שהגברות מעריץ את האוזניים - הטלפינג של אוזנה בהנאות שונות יכולות לגרום לתשוקה של נערה בסמיכות. צמחייה על טיה. גבירותות משוכנעות כי מאצ'ו אמיתי חייב להיות שעיר. במידה מסוימת, הם צודקים - הטסטוסטרון ההורמון מושפע באמת על ידי כמות השיער על הגוף של חצי זכר של כדור הארץ, יותר oversupply שלו מסוגל לגרום קרחת הקרקפת של הקרקפת. ביטחון ושקט נפשי באופן טבעי לטסטוסטרון אין מה לעשות, הסטריאוטיפים התנהגותיים שהונחו בפסיכולוגיה של בנים מבני הנוער מעורבים. המפשעה, וגדלים דווקא יותר, כמו בראשות, הפין והאשכים. זה לא רק על המדידה המכנית הטהורית של הפלוס של האיש, אבל הגברות עדיין יש מאפיינים, סוף סוף, לתקן את מבטו על שטח זה של הגוף של האיש, אפילו על ההיכרות הראשונה. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שרובנו כל הזמן אומר את הפגישה הראשונה. זה לא אומר בכלל ההיכרות עם הגברת יש רק התקפה מינית - היא, זה הפך, מעריך את היכולות של אדם כדי לייצר צאצאים בריאים וחזקים. כתף רחבה. הגברת אינסטינקטיבית זקוקה להגנה. כי נוכחותו של כתפיים רחבות של גבר מדברת על האמינות שלו וכוחו, אשר בהחלט מוסיפה את משקפיו בשיחה עם אישה. שְׁרִירִיוּת. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהגברות, בדרך כלל לא אוהבות את התנדנדות הנכבדים, רק מפוזרות מן הכושר. הינכם מתבקשים לשים לב כי אדם הוא די רק מתוח, אלסטי, קשה וחזק. היבט זה גם מקורו בימי קדם, כאשר הכיבוש העיקרי של החבר 'ה היה ציד. חלש או צייד מזיק לא יוכלו להיתפס עם טרף, אבל פירושו להאכיל את המשפחה. כף יד רחבה, רק רק יכול לדבר על גנטיקה טובה בקומה רבת עוצמה. כעס, אם היא, כפי שכולם אומרים, מוצדקים, קשורה ישירות לרמה של הורמון טסטוסטרון. דרום אמריקה, כפי שאנשים נהגו להביע, מדענים, על בסיס הלימודים שלהם, הגיעו למסקנות, כי גברים, עם רמת טסטוסטרון מעל באמצע כמה פעמים לעתים קרובות יותר עיכבה את המיליציה מאשר גברים עם הרמה הרגילה או מתחת לממוצע. כעס הוא טבעי לא מה שהגברות מסומנות אצל גברים, זה יותר מהר יותר לגבי אסרטיביות ויכולת "להחזיק שביתה".

שירותי ליווי בישראל משולמים. מכפיל, לקוחות - בחורים מצליחים, הם מאחלים להביט המנצח בפסטיבל, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, כך שזה לגמרי לספק את כל מה שצריך.

אכזרי מאוד, וכפי שאנו מבטאים, מאצ'ו חמים לגרום לנשים תחושה של אימה וחרדה. אינטליגנציה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי בעולם המודרני לא פועלים עוד עם חניתות מאחורי העדרי של צבי או איילים. כולם ידועים מזמן לחיים במשרד ולשלם פחות תשומת לב לאימון הגופני שלהם, אם כי הוא עדיין חזק יותר מאשר הגברות. המוח כמו היבט של האטרקטיביות מבקש חידוד משלה. זה מאוד רוצה להדגיש את העובדה שיש מיומנות ותושייה, גם היכולת ליישם את הידע הגברי שנרכש בחיים האמיתיים. גבירותיי, בדרך כלל לא מרגשות איך אנחנו רגילים לדבר, לקרוא את השרפרפים. חוּשׁ הַהוּמוֹר. Muzhchins אשר סוף סוף יכול עם כמה מאיתנו אומר כל הזמן, מחייך לצאת איך הגברות לכבוש, לפחות כמה מצב החיים. התנהגות זו של מין חזק מדבר על הרשעתו לעצמם, את הגמישות של המוח.

מה מרגש את הגברת בשאלה האישית הטהורה של האדם בחורה מסוימת. סטריאוטיפים מסוימים בפיתוח הקריטריונים אינם קיים כי כמה אנשים כל כך הרבה דעות. אבל ברזולוציה של זה השאלה היא עדיין להסתמך על הידע של sexologists ו fisomologists, המתואר מֵעַל.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה נערות ליווי בהרצליה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

לכל גברת יש דרישות משלה לגברים. כמה נשים מרוצות לחלוטין מהתפקיד של עקרת בית, והם מאפשרים לאנשים לקחת תפקיד מרכזי. שאר הבנות סוף סוף מעדיפים לשלוט וכיצד לשלוט בכל שלב של הבחור שלנו, להיות איך אנחנו כל הזמן מדברים, הדבר העיקרי באימוץ של כל הפתרונות. ומה, באופן כללי, נוגע להתרגשות - גם כאן, הכל מאוד באופן אישי. אחד כמו רוך, אחר - גסות. גורמים משותפים משותפים הוא אמון בעצמם, התמדה, כמו בראשות, פיזית, באופן כללי, את הכוח - זה הופך ללא יוצא מן הכלל. כולם יודעים שהגשים משאלה, כך שהאדם היה בחור ". במקרה זה, עירור מובטחת!

Просмотров: 466 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar